1. Пошук і знаходження шляхів підвищення мотивації до навчання у слабких учнів;
2. Винагорода учнів за навіть незначний прогрес під час навчальної діяльності, а не за досконалість в ній;
3. Активне заохочення в творчій діяльності, в спорті, в різних позаурочних заходах тощо.
4. Виховання теплих почуттів до навчального закладу у слабких учнів:
5. Дозволяти вихованцям брати участь у найважливіших справах училища, наділивши їх певною часткою відповідальності.
6. Не присвоювати підліткам ніяких ярликів, спиратися на заохочення, підтримку, а не на покарання:
7. Небажано розділяти учнів (шляхом оголошень оцінок чи розподілу по групах), бо діти позбавляються необхідної мотивації;
8. Корисно знаходити сильні сторони слабких учнів і хвалити їх за те, що їм вдається.
9. В роботу групи включати більше елементів, що задовольняють соціальні інтереси підлітків:
10. Розширювати позашкільні форми діяльності підлітків;
11. Залучати їх до організації такої діяльності;
12. Прикладом, шляхом бесід виховувати у підлітків усвідомлення, прийняття колективних цінностей та норм.


Ви можете поділитись цікавою статтею з друзями в соціальних мережах: