Якщо учень – Сангвінік:

  • Прагнути виробити у нього стійкі інтереси.
  • Вчити терпінню, наполегливості, того, що треба доводити будь-яку справу до кінця.
  • Як можна більше заохочувати за моральність у його вчинках.
  • Викорінювати недбалість і нестаранність при виконанні завдань.
  • Враховувати, що життєрадісність, товариськість та оптимізм сангвініка здатні обернутися зворотним боком медалі і стати джерелом його легковажності та непостійності.

Флегматик:

  • Намагатися виробити допитливість і зробити його ініціативним.
  • Вчити, як правильно перемикати увагу при виконанні різних доручень і як розподілити раціонально час.
  • Не дратуватися через повільні темпи роботи, а прискорювати їх, застосовуючи навчальну діяльність.
  • Вчити повному вираженню емоцій.
  • Намагатися прищепити навички спілкування і розвивати його комунікабельність.
  • Будь-якими способами пробуджувати кмітливість і уяву учня.

Холерик:

  • Направити енергію що б'є ключем на потрібні, корисні справи.
  • Вчити обдумувати свої рішення, оцінювати резерви своїх сил.
  • Виховувати наполегливість і стриманість, коли необхідно опанувати себе, щоб не розлютитись.
  • У зародженні погашати будь-яку агресивність.
  • Холерика необхідно вчити ввічливості і вимагати, щоб він таким став. Саме вимагати.
  • Холерика не варто вмовляти, він реагує зазвичай тільки на вимоги людей.

Меланхолік:

  • Не треба вимагати від меланхоліка того, що для нього нездійсненним. Накази уповільнюють його діяльність.
  • Намагатися підтримати його, схвалити, бути з ним лагіднішим і м'якшим.
  • Націлювати його лише на посильні завдання і допомагати їх вчасно виконати.
  • Вчити, як треба долати сором'язливість і боязкість, викорінюючи невпевненість в собі.
  • Підтримувати його самостійність.
  • Виховувати в ньому ініціативність, товариськість, довірливість і сміливість.
  • Вчити безстрашності і допомагати позбутися страху.
  • Ні в якому разі не залякувати його, навіть з благих мотивів.

Ви можете поділитись цікавою статтею з друзями в соціальних мережах: